
Servis a technická podpora
Servisní podpora zákazníkům TEXI Dačice, s.r.o.

Certifikovaný servisní partner
U společnosti TEXI nekončí vztah se zákazníkem okamžikem prodeje zařízení. Zde teprve vše začíná. Díky naší dlouholeté praxi a kontaktům v oboru jsme schopni servisovat zařízení různých značek.
Servis je poskytován u vybraných produktů.
V průběhu pracovního dne mají zákazníci možnost své požadavky hlásit telefonicky, elektronicky či e-mailem.
Působíme na trhu již více než 25 let a za tuto dobu jsme si vybudovali dobré jméno zásluhou rychlosti a kvality zásahů, příjemného vystupování, příznivých cen servisních úkonů a minimálního počtu reklamací servisních prací.

Zákazník má zajištěnu kompletaci dodávky s instalacemi a montážemi námi nabízených produktů.
Příklad realizace instalace u zákazníka:
- zjištění technických parametrů místa instalace (přítomnost síťového propojení, operační systémy na PC stanicích, které budou připojeny, prostorové možnosti daného místa...)
- předinstalování zařízení certifikovanými techniky v prostorách firmy pro pozdější menší časovou náročnost instalace u zákazníka
- instalace u zákazníka
- zaškolení obsluhy - seznámení se strojem
- předání dokladů, fakturace

Opravy
V případě, že dojde u vašeho zařízení k závadě, nabízíme buď dojezd technika na místo a opravu nebo dílenskou opravu (závisí na typu produktu a typu instalace).
Servisní oddělení
Miloš Pacal
milos.pacal[zavináč]texi.cz
Správa serverů, servis ICT, Money S3, Prodejna SQL, EET
Roman Horký
roman.horky[zavináč]texi.cz
Správá serverů, správa a zabezpečení počítačových sítí, IT bezpečnost, servis ICT, Telefonie
roman.horky[zavináč]texi.cz
Vladimír Henzl
vladimir.henzl[zavináč]texi.cz
Zabezpečovací zařízení, počítačové sítě, servis ICT
Pavel Tomeš
pavel.tomes[zavináč]texi.cz
Kopírovací stroje, tisková řešení, servis ICT
Jan Pecha
jan.pecha[zavináč]texi.cz
EET specialista, prodavač